Wist je dat er gemiddeld 11 contactmomenten, 6 uur content via 4 verschillende kanalen voor nodig zijn om jouw potentiële klanten of donateurs binnen te halen? Hoe ver ben jij al met het inrichten hiervan…?
Je online marketing funnel bestaat uit de stappen die zij doorlopen om klant of donateur te worden.
Deze Mini Master helpt je om jouw online funnel goed uit te denken en op te zetten. Doe je mee?
Stevige basis voor je online marketingstrategie
Ik help je in vijf overzichtelijke stappen:
- Je werkt je persona uit;
- Je zet de behoeften van je persona centraal;
- Je richt jouw online funnel in, specifiek voor jouw doelgroep;
- Je vertaalt je propositie naar een pakkende boodschap;
- Je werkt op hoofdlijnen je content en kanalen uit.
Het resultaat is een compleet uitgewerkte persona en online marketing funnel. Hiermee heb je een stevige basis voor je online marketingstrategie in handen!
Video’s en opdrachten
Bij elke les vind je naast video’s, een geschreven handleiding en handige links, opdrachten die je helpen om de kennis gelijk in praktijk te brengen. Neem de tijd om deze écht goed uit te werken zodat je het maximale resultaat uit deze Mini Master haalt.
Ik hoor graag wat je van deze Mini Master vindt. Mocht je op Instagram of LinkedIn delen dat je hiermee aan de slag bent, vergeet mij dan niet te taggen @birdwingdigital (Insta) of @Judith Verhoef (LinkedIn). Vind ik superleuk!